TheWorld
Lumea este alaturi de tine.



 

[WOW]Raiding guide
Administrator

Administrator
Mesaje : 40
Bani : 135
Data de inscriere : 23/02/2011

Vezi profilul utilizatorului

Icecrown Citadel


Lord Marrowgar

N-am ce comenta la acest boss, e easy peasy tank&spank
Cand da cu Bonestorm, un fel de bladestorm, toti melee trebuie sa fuga din rangeul spell-ului.
Ar fi recomandat ca predominant sa fie range dps, ca sa mearga mai repede.

10 man normal : 1 tank, 1 healer

10 man heroic: 1 tank, 2 healeri
acelasi script ca pe 10n, numai ca damageul de la bonestorm este mai mare.

25 man normal: 1 tank, 3 healeri
nimic schimbat la spelluri fata de 10 man. bonestorm are damageul cam acelasi ca pe 10n

25 man heroic: 1 tank, 4 healeri
damageul de la bonestorm este cam acelasi ca cel de pe 10hc, deci melee sa fie pe faza sa fuga.



Lady Deathwhisper

Bossul are 2 faze.
Prima faza este cand ramane pe loc in momentul inceperii luptei si este protejata de mana shield. Casteaza niste shadowbolturi inofensive, si death and decay, un aoe spell care trebuie evitat. Tot in aceasta faza scoate niste adduri. Totusi, daca dps-ul este destul de bun, o sa ii pice mana shieldul inainte sa aiba prilejul de a-i spawna, de aceea recomand ca sa se inceapa cu hero/bl din primele secunde. Daca totusi se intampla sa scoata adds, trebuie sa va concentrati pe Cult Fanatics, acestia daca nu sunt omorati rapid au o abilitate numita Dark Martyrdom care ii face sa explodeze pentru un damage foarte mare, aproape letal pe dificultatile heroice.
Dupa ce i se termina mana, trece in faza 2. Nu mai scoate adds, continua cu death and decay, iar shadowboltul inofensiv este inlocuit de Frostbolt pe tank si Frostbolt Volley pe raid. Acest frostbolt este intrerruptible, deci fiecare clasa care are abilitati de intrerrupt trebuie sa le foloseasca, deoarece poate omora instant un tank daca nu este gearat indeajuns si face un damage destul de mare pe raid. Shamanul este cel mai potrivit pentru aceasta treaba, deoarece abilitatea sa Wind Shear are acelasi cd cu frostboltul bossului, putand sa o foloseasca de fiecare data.

10 man normal: 1 tank, 2 healeri

10 man heroic: 1 tank, 2 healeri
Fata de 10n, pe 10hc are o noua abilitate, Dominate Mind care practic este un mind control pe un random player. Cand aceasta se intampla, jucatorul afectat trebuie crowd controlled mai ales daca este melee, deoarece are 200% damage increase. De asemenea, nu trebuie folosite sub nici o forma abilitati de aoe dmg, deoarece si cel cu mind control, fiind enemy, va lua damage, damage care nu poate fi healuit pe timpul spellului. Cea mai eficienta abilitate pentru a contracara efectele Mind Control-ului este Cyclone de la druid, deoarece ii face imuni la damage si incapabili sa se miste si sa isi foloseasca abilitatile.

25 man normal: 1 tank, 3-4 healeri
Pe 25 Dominate Mind este castat pe 3 random players, deci situatia se complica. O sugestie ar fi ca un priest sau warlock sa se duca repede langa boss si sa foloseasca aoe fearul din dotare pe playerii afectati de spell. De asemenea si warriorii isi pot folosi fearul. In caz contrar, cei care au abilitati de crowd control trebuie sa se sincronizeze.

25 man heroic: 1 tank, 5 healeri
Acelasi numar de jucatori este afectat de Dominate Mind, dps-ul trebuie sa fie mult mai bun pentru a-i distruge mana shieldul, deoarece are mai mult mana ca pe 25n.


Celealte diferente dintre dificultati sunt, bineinteles, valorile de damage pe care le au spellurile. Deci pe 10hc si 25hc death and decay si frostbolt lovesc mult mai tare, asa ca fiti pregatiti cu un heal consistent.



Deathbringer Saurfang

Pentru aceasta versiune overpowered de death knight e nevoie de jucatori destul de gear-ati, in special tancii si dps-erii, deoarece are un timp relativ scurt de enrage.
Tancii se vor pozitiona unul langa altul, tinand bossul un picut mai departe decat e in stare initiala, inspre scari.
La putin timp dupa ce incepe lupta va pune un debuff pe tankul activ numit Rune of Blood. Atat timp cat playerul afectat de acest debuff primeste damage, Saurfang se healuieste, deci este absolut necesar ca tankul inactiv sa ii dea taunt bossului imediat cum aplica spell-ul. Recomand deadly boss mods, si de asemenea fiecare tank sa isi faca focus cu celalat tank, sau sa aiba bifat in interface Target of Target, pentru a fi atent la acest debuff.
Imediat dupa rune of blood apar blood beasts. Acesti mobi daca lovesc un player, bossul primeste versiunea sa de runic power (ceea ce nu e bine dupa cum o sa vedeti mai incolo). Asadar, acesti mobi nu trebuie tankati, fiind de datoria rangerilor sa ii kiteze si sa ii omoare fara sa fie loviti de catre aceste beasts. Pentru a usura munca rangerilor recomand tancilor si melee dps-erilor sa nu foloseasca aoe damage pentru a nu lua aggro de la acesti mobi.
Bossul va mai pune pe cate un player random un debuff numit Boiling Blood, care face damage la fiecare 3 secunde si care dureaza 15 secunde. Este usor de healuit.
Ca tot vorbeam de runic powerul sau, numit blood power, odata ce acesta ajunge la 100% din diferite motive, bossul va pune pe un player random Mark of the Fallen Champion. Playerul afectat de acest debuff va primi damage de fiecare data cand Deathbringer loveste. Este destul de complicat acest spell deoarece e dificil de healuit, nu dispare la iceblock/bula, iar daca playerul afectat moare sub influenta acestui debuff, bossul se va healui cu 5%. Acest debuff nu dispare de pe playerul afectat nici dupa ce moare, deci nu ii dati combat ress.
Daca dps-ul este bun, bossul nu va avea sansa sa casteze acest spell decat o singura data sau chiar niciodata pe tot parcursul encounterului.
Last but not least, la 30% bossul va intra in Frenzy care ii va mari attack speedul cu 30%. Acum este momentul sa va folositi cd-urile si sa dati bl/hero daca beneficiati de serviciile inegalabile ale unui shaman Very Happy Aveti grija, 30% speed increase=30% stackeaza mai repede blood power, playerul/ii afectat/i de Mark si tancii de asemena primesc damage cu 30% mai rapid, deci healerii trebuie sa fie in alerta constanta.


10 man normal: 2 tanci, 2 healeri

10 man heroic: 2 tanci, 2 healeri

25 man normal: 2 tanci, 3 healeri

25 man heroic: 2 tanci, 3 healeri

Diferentele intre dificultati sunt, ca si la ceilalti bossi, damageul marit, iar pe 25 scoate mai multe Blood Beasts. Daca nu sunt destui range dps care sa se ocupe de adds, melee pot arunca o mana de ajutor, chiar si cu riscul de a stacka blood power. Pe 25 e chiar recomandat, ca sa moara cat mai repede.


Festergut

A fost reparata problema cu stackarea debuffurilor de la gas spores, deci bossul a devenit mult mai usor de facut.

Un boss in alte situatii foarte usor daca fiecare intelege ce are de facut, dar care, aici pe freakz tine mai mult de noroc decat de capabilitatea jucatorilor.
Aproape pe tot parcursul encounterului, jucatorii trebuie sa stea la minim 8 yarzi departare unul de altul, pentru a evita efectele acestui spell Vile Gas.

Fat Frumos asta o sa puna pe 2 (3 pe 25) jucatori random cate o biluta cu tepi numita Gas Spore, care dupa ce explodeaza, lasa un debuff pe toti playerii din apropierea sa, care micsoreaza damageul primit de spell-ul Pungent Blight cu 25%. Asadar, jucatorii trebuie sa se imparta in 2 grupe si sa se adune laolalta, langa playerii cu bilutele pe cap ca sa ia acest debuff. Partea frumoasa era ca in mod normal se stacka de 3 ori, rezultand astfel 75% decrease damage de la blight. Acest lucru nu se intampla aici. Doar daca ai noroc primesti 2 stackuri si asta in caz ca sporeul a fost castat pe tine. Aici intervine partea nasoala.
Metode de a contracara damageul imens de la Pungent Blight:
-toti jucatorii sa aiba foarte mult hp, peste 35k pe dificultatile normale si 45k pe heroic. Folositi toate buffurile posibile, scrolluri de stamina, mancare cu stamina, ba chiar si flaskuri de stamina, iar cei care tot au hp prea mic si au la dispozitie vreun item, 2 de pvp, sa le foloseasca.
-buffuri de shadow resist (de la paladin si priest)
-ca un shaman batut de soarta ce sunt, mereu am hp prea mic. Astfel, ca sa nu mai mor, folosesc Stoneclaw Totem cu http://www.wowhead.com/item=45778 inainte de fiecare Blight.
-de asemenea, toate clasele care au damage reduction sa le foloseasca: rogue feint, spriest dispersion, hunter detterence, etc.
-paladin tank. Paladinul este cel mai bun lucru pentru acest boss, din cauza abilitatii sale numita Divine Sacrifice
Daca ati reusit si ati supravietuit primului Pungent Blight, felicitari, dar nu s-a terminat aici.


Faza care ma enerveaza pe mine cel si cel mai mult este urmatoarea: se mai intampla ca imediat dupa ce ne adunam sa luam debufful de la gas spore, da pe unul din playeri Vile Gas, provocand vomitaturi in masa si damage foarte greu de controlat. Astfel, fiindca debufful de la gas spore tine 2 minute, nu este neaparat necesar sa va strangeti la fiecare gas spore castat si in permanenta sa fie un healer departat si pe faza in caz ca se intampla nenorocira de mai sus, dar NICIODATA sa nu fie toti healerii in acelasi loc.


10 man normal: 1 tanc, 2 healeri

10 man heroic: 1 tanc, 2-3 healeri
Fata de 10n, Pungent Blight loveste mult mai tare, deci folositi toate metodele de contracarare prezentate de mai sus.

25 man normal: 1 tanc, 4 healeri
Pungent Blight are cam acelasi damage ca pe 10n, deci nu ar trebui sa fie o problema.

25 man heroic: 1 tanc, 5 healeri
In afara de faptul ca da cu pungent blight ca un nesatul, mai are o problema datorata scriptului de pe freakz. Gas spore cand explodeaza lasa pe playerii afectati un debuff care da damage. In mod normal acest damage e usor de healuit. Partea proasta pe freakz este ca daca te aflii in zona cu 2 spori sau chiar 3, iei pe tine 2 respectiv 3 debuffuri unul langa altul, care fac damage fiecare in parte. Aceasta problema apare in special la melee, cand pune 3 spori pe ei. Damageul este imens de greu de healuit, rezultand in moartea tancului, deci wipe. Asa ca, atunci cand sunt mai multi spori la melee, acestia sa fuga, lasand doar un singur spore acolo.


Per total, ideea generala este sa nu moara prea multi. Totusi cateodata acest lucru este inevitabil si recomand sa se dea hero/bl de la inceput, ca sa fie toti playerii in viata. Healerii sa fie intotdeauna pe faza pentru ca se mai intampla vomitaturi in masa, damageul de pe hc fiind mai mare. De asemenea, healerii trebuie sa fie capabili sa readuca raidul la hull hp dupa Pungent blight, mai ales ca da si cu damage aoe imediat dupa spell. Nu va obositi cu combat ress daca cineva a murit de la Pungent Blight deoarece fara buffurile de stamina aferente mai mult ca sigur va muri si la urmatorul.


Rotface

Fratele mai bland al lui Festergut. Spun mai bland pentru ca are o strategie mult mai simpla si accesibila. Trebuie 2 tanci deoarece scoate niste adds. Aceste adds sunt adunate de catre offtank si plimbate prin camera, departe de raid. Acesti mobi se unesc intr-unul mai mare care la un moment dat explodeaza, de aceea trebuie tinut departe de raid. Nu este o sarcina prea grea, deoarece au movement speed scazut.
Alta chestie de care trebuie tinut cont este sa nu stea nimeni in fata bossului deoarece stranuta cu niste aoe damage.
Si in ultimul rand, taica-su, Professor Putricide arunca in camera cu niste mazga verde. Cei care sunt prinsi in ea, trebuie sa fuga cat mai repede pentru ca iau damage si le este incetinit movement speedul pana cand raman blocati.

10 man normal: 2 tanci, 2 healeri

10 man heroic: 2 tanci, 2 healeri

25 man normal: 2 tanci, 3 healeri

25 man heroic: 2 tanci, 3 healeri

Pe orice dificultate ar fi, este un fight foarte usor. Singurul mod in care se poate lua wipe este acela in care offtankul de pe adds nu face o treaba prea buna.


Professor Putricide

Acest boss poate fi accesat doar dupa ce au fost omorati Festergut si Rotface. Bossul are doar o singura abilitate numite Unstable Experiment prin care spawneaza odata la 38-40 de secunde un Volatile Ooze, care are 400k hp pe 10 si 1.5 mil pe 25. Acest mob pune un debuff pe primul player de la care ia aggro care ii da damage foarte mare, deci healerii sa fie pe faza. De asemenea daca ajunge la playerul respectiv acesta explodeaza facand 42424253452366465 damage tuturor playerilor de langa cel afectat. Din aceasta cauza trebuie tinut pe loc si doborat doar de range dps. Acest lucru se face prin intermediul spellului Entangling Roots de la duid, care trebuie spamat pe mob pentru a-l tine nemiscat cta timp rangerii isi fac treaba. Range dps-ul trebuie sa fie cat mai puternic pentru nu a apuca sa spawneze urmatorul add si pentru a avea timp sa dea si pe boss ca sa pice cat mai repede si sa nu ia enrage. Presupun ca se poate face crowd control si cu spam de Fear, dar ma gandesc ca e mai dificil de alergat prin camera dupa addd.

10 man normal: 1 tanc, 2 healeri
pentru a dobora addul cat mai repede trebuie cel putin 3 range dps care sa se ocupe de el.

10 man heroic: 1 tanc, 2 healeri
la fel ca pe 10n

25 man normal: 1 tanc, 3 healeri
range dps cat mai mult

25 man heroic: 1 tanc, 3 healeri
la fel ca pe 25n


Pentru a usura munca healerilor, recomand ca tankul sa fie pe faza si sa dea taunt cand iese addul, iar in cazul unui dk tank sa puna death and decay pe jos in zona cand apar mobii, pentru a lua pe ei debufful de damage de la acestia.



Blood-Queen Lana'thel


O sa inceapa sa dea un aoe, usor de healuit, sa aveti aura si buff de shadow protection si sa stati departati la 6 yarzi unul de altul.
O sa mai puna pe cate un player Swarming Shadows care o sa lase o dara de shadow damage, in momentul asta playerul afectat trebuie sa astepte sa ii treaca de bufful si apoi sa se miste nu sa fuga de nebun prin camera cu debufful pe el deoarece nu o sa mai aiba nimeni loc sa se miste.
O sa ii mai dea cate unui player (de obicei celui cu threat imediat sub tank) Essence of the Blood Queen care ii mareste damageul cu 100%. Daca esti dps si primesti asta, Go Go Power Rangeers!
La un moment dat o sa se ridice in aer, o sa dea un aoe fear de 4 secunde si atunci incepe distractia. Imediat dupa ce ies din fear, healerii trebuie sa fie pregatiti pentru ca au de munca. Bossul va casta, pentru 6 secunde, 1 Bloodbolt (aprox 10k dmg) / 2 sec pe playeri. Toata lumea trebuie sa stea la fel departata ca sa nu ia damage in plus de la vecini.
Healerii sa fie atenti cu mana, sa nu si-o arda cat vampirita e jos, pentru a avea ce arde atunci cand se ridica in aer deoarece encounterul dureaza destul de mult, depinzand de dps, dar nu are enrage, so take your time.
Sa aveti toate buffurile de shadow resist si este recomandat cand se ridica toata lumea sa fuga spre zidul rosu din spate, ca sa le fie usurata munca healerilor.


10 man normal: 1 tanc, 2 healeri

10 man heroic: 1 tanc, 2-3 healeri

25 man normal: 1 tanc, 4-5 healeri

25 man heroic: 1 tanc, 5 healeri


Pe dificultatile heroice da un pic mai mult damage decat pe cele normale.
Si o sugestie, cel care este muscat si ia debufful de 100% damage sa isi tina aggroul sub tank deoarece daca trece peste tank, atunci va fi muscat tankul, ceea ce nu este foarte practic. Mai aveti grija ca se mai intampla cateodata sa se buguiasca fearul si sa va treziti ca iesiti din fear si nu va mai puteti controla caracterul, fugind de nebuni prin instanta. Daca se intampla acest lucru, n-aveti ce face decat sa asteptati sa muriti si sa primiti combat ress, sau sa dati alt+f4 si sa fiti la fel inviati.


Valithria Dreamwalker

Un boss unic din cauza mecanicii sale. In loc sa trebuiasca sa il omorati, trebuie sa il healuiti de la 50% hp pana la 100% in timp ce va ocupati de diversii mobi care vin sa o atace. Treaba healerilor ar fi fost usurata daca ar fi mers portalele pe care le spawneaza. In mod normal daca intrai in portal trebuia sa aduni de pe sus niste norisori care iti dadeau un buff stackabil de healing increase si mana regen. Dar nu se intampla asta si trebuie sa ne chinuim.
In legatura cu mobii, au o anumita ordine in care trebuie sa moara. Astfel primii trebuie omorati Blazing Skeletons, doearece aoe-ul lor numit Lay Waste este foaret urat si dificil de healuit. Urmatorii sunt Risen Archmage care dau cu frostbolt in toti si spawneaza un Mana Void care suge mana foarte repede. Suppressors trebuie omorati cam cum apar, dar au foarte mic hp. Apoi trebuie omorati Blistering Zombie iar la ultimii, Gluttonous Abomination trebuie mare atentie deoarece cand mor apar din ei foarte multi viermi care dau mult damage, pe ei trebuie aplicat aoe rapid.


10 man normal: 1 tanc, 3-4 healeri
1 healer sa fie tot timpul atent la raid, iar ceilalti 2 sa se concentreze exclusiv pe boss. Daca acestia raman fara mana se pot teleporta sa iasa din combat si sa isi refaca mana. Tankul si dps-erii trebuie sa se pozitioneze in dreptul portii din dreapta fata si sa se ocupe de mobi. Treaba lor este sa nu fie coplesiti de mobi cat timp healerii aduc bossul la full hp

10 man heroic: 1 tanc, 3-4 healeri
cam acelasi lucru ca pe 10n, numai ca bossul are mai mult hp

25 man normal: 4 tanci, 7-8 healeri
pe 25 treaba devin mai nasoala, mobii ies din toate partile, de aceea noi facem in felul urmator: punem cate 1 tank si un heal in 4 grupe si ii pozitionam in dreptul foecarei porti ca sa se ocupe de mobii care ies de acolo. Am zis sa facem asa deoarece toti in mijloc este o tactica defectuoasa si rezulta de cele mai multe ori intr-un wipe. Healerii de la fiecare grupa trebuie de asemenea sa ii ajute pe cei de pe boss cand nu au ce face, dar sa aiba grija sa isi tina mana sa healuiasca membrii grupei lor. Daca totul merge bine cu mobii si dps-ul ii omoara repede nu ar trebui sa fie o problema
25 man heroic: 4 tanci, 7-8 healeri
la fel ca pe 25n, dar bossul are mai mult hp.


Sindragosa

Unul dintre bossii care pune cele mai multe probleme. Noi facem bossul acolo unde e, nu ne complicam sa il tinem langa perete, si voi explica de ce in cele ce urmeaza. In primul rand trebuie sa existe toate rezistentele de frost, deci totem, aura si gift of the wild. Bossul incepe cu un aoe care poate fi healuit fara probleme, iar pe tank o sa dea cu frost breath, deci nu stati in fata lui.
Dupa cum spuneam, bossul este tinut acolo unde e, cu fata la scari. Bossul va folosi la un moment dat o abilitate numita Icy grip care va trage toti playerii langa ea. Imediat dupa aceasta va folosi un spel cu un cast time de 5 secunde numit Blistering cold. Acest spell este letal daca ai putin hp. Astfel, ca sa fie evitat trebuie sa fugiti dupa ce sunteti trasi la o distanta de 20-25 de yarzi de boss. Deoarece cand va trage, va va pozitiona de fiecare data cu fata spre balcon, deci spre coada ei, trebuie doar sa apasati tasta W doar, pentru a fugi inainte. Daca sunteti atenti nu ar trebui sa va luati damage de la Blistering Cold. Daca este un hunetr in raid, acesta poate sa activeze Aspect of the Pack ca sa fuga toti mai repede. De asemenea tankul trebuie sa repozitioneze bossul imediat pentru nu a da si in playeri cu Frost Breath.
Cand bossul ajunge la 30% incepe sa puna pe toti jucatorii un debuff stackabil care mareste damageul primit la fiecare aplicare. Din aceasta cauza tankul trebuie sa fie bulletproff care sa ajunga la 78-80k hp pe 25. Recomandabil ar fi un paladin pentru talentul Argent Defender . Problema cea mai mare este pe dificultatile heroice, mai ales pe 25 unde damageul primit de tank este foarte mare. De obicei la 7-8 stackuri tankul primeste one shot de la Blistering Cold. Dpsul trebuie sa fie foarte puternic pentru a dobora bossul cat timp rezista tankul. Atunci trebuie sa dati hero/bl si sa va folositi toate cd-urile.
Spuneam mai sus ca noi preferam strategia de a tine bossul acolo unde e in detrimentul celei in care bossul este tinut in perete, deoarece in prima situatie healerii au tot timpul in target tankul, fiind pregatiti sa healuiasca damageul imens pe care il primeste, pe cand daca e tinut la perete, tankul trebuie sa reziste pana ajung healerii inapoi la el. De asemenea este mai usor si pentru dps sa fuga, fiind nevoiti doar sa fuga inainte in loc sa trebuiasca sa ocoleasca zidul.



10 man normal: 1 tanc, 2 healeri

10 man heroic: 1 tanc, 2-3 healeri

25 man normal: 1 tanc, 4-5 healeri

25 man heroic: 1 tanc, 5 healeri
pe 25hc este cea mai mare problema cu acest boss. O tactica pe care nu am avut inca prilejul sa o punem in aplicare ar fi sa existe 3 holy priests in raid pentru Guardian Spirit, acestia aplicand pe rand acest spell pe tank inainte de fiecare Blistering Cold. Si-asa e o treaba grea, deoarece si ceilalti raid members primesc damage increase de la aoeul initial. Ideea e sa pice cat mai repede.


Per total, daca exista atentie si nu se moare de la Blistering Cold, daca exista dps bun si daca tankul este blindat, nu ar trebui sa existe probleme la acest boss.



The Ruby Sanctum

Acest raid este asemanator cu Obsidian Sanctum, singura diferenta fiind faptul ca trebuie omorati toti 3 minibossii ca sa apara Halion.

Voi explica strategiile pentru fiecare miniboss in parte, deoarece de cele mai multe ori acestia pun mai multe probleme decat bossul in sine.


General Zarithrian
Bossul se gaseste mergand in fata dupa ce intrati in instanta. Probabil, in mod normal acest boss s-ar face cu 2 tanci care fac schimb cand se aduna multe stackuri de Sunden Armor, dar fiindca acestea se stackeaza prea repede, nu poate fi tinut de tanci si rezulta ca trebuie kitat prin instanta. Inainte de a lua bossul, trebuie curatati mobii din jurul zonei in care va fi plimbat, deoarece acesta da un fear care poate trimite melee dps in mobi.
Va fi kitat de un hunter si va trebui sa existe cel putin un alt hunter sau rogue sa tina missdirect/tricks pe el tot timpul ca sa nu piarda aggro. Healeri nu trebuie mai deloc deoarece nu ar trebui sa atinga hunterul si cu aoe nu da. Este cel mai usor miniboss de facut dintre cei 3.


Baltharus the Warborn
Minibossul acesta este cu siguranta cel mai dificil de facut. De asemenea nu poate fi tinut de 1 tank datorita damageului imens pe care il da. Pe 10 man se opreste si casteaza un Whirlwind care face damage in fata lui si pe langa asta mai da si cu un Cleave, deci nimeni nu trebuie sa stea acolo (aviz melee dps, sa aiba frane bune). Problema principala cu el este ca scoate o clona pe 10man la 50% si 3 clone pe 25man la 75%, 50% si respectiv 25%. Aceste clone dau si ele cu whirlwind pe 10 man. Clonele trebuie puse imediat pe playerul care kiteaza bossul cu ajutorul hunterilor si rogilor. De asemenea nimeni nu trebuie sa dea in ele sau sa dea cu aoe deoarece daca vin spre raid rezulta intr-un wipe de toata frumusetea. Pe 25 man am observat ca nu mai da cu whirlwind deci este mai dificl de kitat pentru ca nu se mai opreste sa casteze.
Bossul mai da cu un aoe care face damage, arunca jucatorii prin instanta si le aplica un stun. Pentru asta trebuie sa fie macar 1 healer pe 10 si 2-3 pe 25 pentru a healui raidul. Totodata trebuie sa ramana cineva care sa nu intre in combat si sa dea ress celor care mor, deoarece mortile playerilor sunt mai mereu inevitabile.


Saviana Ragefire
Am lasat minibossul acesta la urma deoarece nu necesita miscare prin toata instanta si nu exista riscul de a lua aggro de la Halion cand apare.
Asadar va fi tankat acolo unde e, sub nici o forma cu fata la raid, iar membrii raidului trebuie sa se imparta in 2 grupe si sa stea in lateralele bossului. Va trebuie toare resisturile pentru fire. La un moment dat se va ridica in aer si va marca niste playeri random. Odata ce primesc acest mark, playerii respectivi trebuie sa fuga neaparat de raid deoarece vor primi un disorient si damage care este aoe si poate afecta jucatorii din apropiere. Tot in aceasta faza Saviana ia un enrage care trebuie scos cu abilitatile aferente. Din cate am inteles Tranquilizing Shot de la hunter nu prea functioneaza, deci ramane pe rogues sa aiba pe daggere Anestethic Poison pentru a-i scoate enrageul. Daca nu ii este scos enrageul acesta va lovi raidul cu un aoe damage foarte greu de healuit.


Halion
Dupa ce sunt omorati toti 3 minibossi, apare Halion in centrul instantei.
Acesta pe freakz are 2 faze: prima faza cand da cu fire damage si a 2-a faza, la 50%, cand da cu shadow.
Daca pe dificultatile normale damageul primit de tank nu este asa mare, pe heroic este imens. Prima faza este cea problematica, cand da cu fire. Daca tankul nu are cel putin 67-68k hp poate risca sa primeasca one shot kill. De asemenea este recomandat un paladin.
Totodata, pe dificultatile heroice, melee dps este inutil in prima faza deoarece primesc si ei damageul primti de tank. Deci trebuie sa astepte pana cand intra in faza a 2-a pentru a putea ataca bossul. In faza a 2-a incepe sa dea si cu un aoe shadow damage care este usor de healuit, iar damageul pe tank este mult mai mic.


10 man normal: 1 tanc, 2 healeri

10 man heroic: 1 tanc, 2-3 healeri

25 man normal: 1 tanc, 4-5 healeri

25 man heroic: 1 tanc, 5 healeri


Per total, in aceasta instanta, melee dps este absolut inutil, sunt a 5-a roata la caruta din 3 motive:
-mor mereu la Baltharus
-iau fear la General
-nu pot sa atace bossul pe hc decat dupa 50%


Tutorial pentru server privat cu anumite bonusuri bagate.
avatar
Moderator

Moderator
Mesaje : 42
Bani : 1191
Data de inscriere : 06/03/2011
Localizare : Craiova
Stare de spirit : Calma si vesela

Vezi profilul utilizatorului

mamaaaaaaa nu le am deloc cu jocu' asta desi as vrea Sad
Design and coded by ElyoS & Trufanda Stefan.